Istraživanje tržišta i poslovni networking

Način da dobijete relevantne informacije nekog poslovnog poduhvata jeste analiza tržišta. S druge strane neophodni preduvjeti u izradi marketing plana i donošenju poslovnih odluka koje želite donijeti  ovisi o relevantnosti i kvaliteti informacija kojim raspolažete u datom trenutku.

 

Istraživanje tržišta uključje nekoliko faza:

 

  • Cilj istraživanja
  • Prikupljanje podataka
  • Obrada analiza prikupljenih podataka
  • Sastavljanje izvješća ispitivanja

 

Poslovni networking čini proces uspostavljanja odnosa s firmama , drugim poslovnim ljudima i potencijalnim klijetnima. Da bi se odradio dobar networking neophodno je istraživanje tržišta s toga smo nastojali na kvalitetan način spojiti ove dvije vrste usluga.

 

Nove lansirane usluge

  • BRENDIRANJE KOMPANIJE, VIZUELNI IDENTITET
  • WEB PREZENTACIJE
  • CRM-SISTEMI, DIGITALNI MARKETING
  • UVOĐENJE ISO 9001 : 2015 SISTEM UPRAVLJANJA KVALITETOM

 

Ove četiri usluge svaka tržišno orjentirana firma u svom poslovanju u budućim periodima mora uvesti ako želi održati konkurentnost, tržišne udjele, izgraditi odnos sa klijentima i uposlenicima sa akcentom na stalno poboljšanje organizacije i društvene odgovornosti kompanije!


Agencija "Business PULS" ulaganjam u svoje kapacitete za analizu, obradu i prikuplajnje podataka, u mogućnosti Vam je osigurati relevantne informacije o određenom poslovnom poduhvatu, procjeni rizika ponudi i potražnji određenih proizvoda.

 


"Ne reci uvijek što znaš, ali zanj uvijek što kažeš "

Matthias Claudius