More Website Templates @ TemplateMonster.com. December10, 2011!

Razlozi za primjenu marketinga

  • Visoki troškovi gubitka kupaca.
  • U prosječnom biznisu, iza svakog kupca koji se žali, postoji 26 ostalih koji zasada šute.
  • Prosječno nezadovoljan kupac će to saopštiti slijedećih 8 – 16 ljudi.
  • 91% nezadovoljnih kupaca vas neće nikada više posjetiti.
  • Ako učinite napor da ispravite kupčeve pritužbe, 82-95% njih će ostati i dalje savama.
  • Košta pet puta više da privučete novog kupca nego da zadržite postojećeg.
  • Promjeniti stavove kupaca.
  • Obezbijediti dovoljno informacija o klijentima.
  • Unaprijediti lojalnost kupaca.
  • Unaprijediti potrošačevu upoznatost.
  • Povećati potražnju tržišno orijentisana misija.
  • Odluku o kupovini proizvoda, branda, kupac donosi za 2,4 sekunde.



"Svoje snove ne ostvari samo dvije vrste ljudi: prvi su oni koji nikad ne krenu; drugi su oni koji prerano odustanu."